8 myśli w temacie “Łowca niewolników

  1. hmmm, Twój głos też mi coś przypomina… hmmm, takie monotonne RTS-owskie "yes my Lord" 😉 Ale za wczesne wstawanie masz u mnie wielkiego plusa :]

    CTP = Civilization Call To Power

    A oto Slaver w całej okazałości: :PPPPPP

    Polubienie

  2. 1. Early to rise and early to bed makes you healthy, wealthy and dead.
    2. Dzwoniłem Ci, że to był wypadek przy pracy, het jechałem i stąd pobudka o piątej.
    3. Zastanawiam się, czy jutro sprawdzić Twoje wczesne wstawanie, czy późne chodzenie spać 😛
    4. Za to "yes, my Lord" [aluzju poniał, chocia mało brakowało] to ja Ci przy najbliższym spotkaniu taki World of Warcraft zrobię, że przez tydzień będziesz będziesz pluł zdefragmentowanymi pakietami 😉
    5. Załączony slaver nie jest w całej okazałości, z profilu bardziej mnie przypomina 😀

    Polubienie

  3. 1. a tam, dead to pewnie czyni Twój śpiew 😛
    2. nie martw się, będziesz tak częściej wstawał 😛
    3. a liczyłem na sygnałka o 4 rano, a tu nic 😛 😉
    4. taaa, uważaj, żeby se wpierw Carmageddon nie urządzić 😛
    5. A rzeczywiście, z profilu pewnie widać wielki brzuchol? :PPPPP

    Polubienie

  4. 1. Niechaj rozlega się pieśń, śpiewana zgodnie we czterech
    Niech płyną nutki co rusz i fałszu będzie niewiele
    Niech pląsa dźwięk jak sarenka, zanim się skończy piosenka
    Ja śpiewam dla was, ja wiem – publiczność szaleństwa już bliska
    Trafiam przez uszy do serc, łzy z oczu głosem wyciskam

    A bardziej wrażliwe panienki z nóg zwalę przed końcem piosenki

    Mnie muzyka nie przeszkadza, wszystko jedno wydam dźwięki
    Będę chwilę wam osładzał do końca piosenki
    Jak spodobam się szalenie, może napiszą w gazetach
    Że ja śpiewam i wrażenie robię na kobietach
    Aaaaaaaaaaaa

    Z niejednej piersi już jęk… Takie jest pieśni zadanie
    Aż wybrzmi ostatni dźwięk, co pewnie wkrótce się stanie
    Aż wybrzmi ostatni dźwięk, co pewnie wkrótce się stanie
    A fanki, tuż po koncercie, niech tam czekają w kolejce…
    [Potem, oczywizda]

    2. Już wiem, dlaczego nie chciałeś mi dać swojego tel. domowego. Moja diagnoza o tym, że ktoś już odgina się za budzenie, okazała się najwyraźniej prawidłowa 😀

    3. Proście, a będziecie prości… wymyślę jakiś _nieoczekiwany_ prezent…

    4. W zręcznościówki nie gram, jestem mało inteligentny ruchowo…

    5. Najwyraźniej nasza korespondencja Ci służy, czwarty komentarz i – touche! – już chwyciłeś wymowę notki 😛

    Polubienie

  5. 5 i 4. Dlatego wspominałem o Carmageddonie, przy najbliższym spotkaniu brzuszek stanowczo stracisz 😛

    3,2 . dobra, już nie będę zbyt często sygnalił 😛

    1. Hmmm, prawie jak śpiewający Pazura 😀 😛

    Polubienie

Dodaj komentarz