Bezlik zabawnych sytuacji.

Spowinowacona z nami A. pracowała z nami przez dłuższy czas. Została po niej karta SIM, którą przekazałem B., która pracuje z nami do tej pory. Moje dziecko pozostaje w bardzo dobrych relacjach z A. Jako dobrzy rodzice staramy się nie pozostawiać dzieci na pastwę nowoczesnych mediów, stąd też dziecko podczas wysyłania smsów z mojej komórki niekiedy zapomina się jeszcze podpisać.

Dlatego też, Wysoki Sądzie, wnoszę o uchylenie powództwa o molestowanie, opartego na podnoszonym przez B. rzekomym wysyłaniu przeze mnie do niej SMSów o treści „Kocham cię”, popartym pierdylionem serduszek. Obowiązujący stan prawny nie nakłada na mnie obowiązku codziennego aktualizowania książki adresowej w moim telefonie komórkowym, do kroćset.

2 thoughts on “Bezlik zabawnych sytuacji.

  1. Wydawałoby się, że zapominanie o podpisaniu się wynikać powinno właśnie z pozostawienia dziecka na pastwę nowoczesnych mediów, które wszak same je podpisują, a nie z niepozostawiania, które implikuje korzystanie z mediów bardziej tradycyjnych, wymagających ręcznego podpisania się … Ale co ja tam wiem?

    Polubienie

Skomentuj

