I niechaj szlag najjaśniejszy trafi…

Najsampierw dowcip z wulgaryzmem w tle:

Przychodzi baba do lekarza, z klientem w d*e:
– Co pani jest?
– Xerox.

Wielofunkcyjne coś dawno temu kupiłem, z przodu WorkCenter 3220 ma. Skanowanie sieciowe chciałem odpalić. Aplikacja skanująca wymaga uprawnień administratora u wszystkich chcących, ale ani „Uruchom jako administrator”, ani myk z RUNASINVOKER, ani runas nie pomagają. W czeluści znalazłem przykurzony mail do serwisu z października 2012, oczywiście bez odpowiedzi. Postanowiłem odkurzyć sprawę i poguglać. Powyższe nibysolucje nic nie dają, a serwis Xeroksa oczywiście rżnie głupa. No nic, dzwonimy.

Telefon pierwszy – Zabierzów. Drugi i trzeci podobnie. Nie odpowiada. Pierwszy i drugi telefon do – baczność! – CENTRALI [ul. Domaniewska w Warszawie, żebyście nie myśleli, że tytułowy dowcip dotyczy właśnie ich, z pewnością to jakieś nieporozumienie, które już wyjaśniają nasi prawnicy] – spocznij! – również nie odpowiada. Drugi trzeci telefon – jestem przełączany do jakiegoś outsourcingu, gdzie człowiek przynajmniej szczerze mówi, że nie wie i generalnie chyba się nie da, ale popatrzą do wtorku.

Obstawiam – choć cuda się zdarzają, zostańcie z nami, wracamy po przerwie – że popatrzenie nic nie da. Bo chyba dużo prawdziwszą prawdą jest to, co jak przez mgłę pamiętam mimochodem z poprzednich bojów, co wypsnęło się było serwisantowi: państwo kserostwo zrobili urządzenie o omyłkowo zbyt dobrych parametrach i teraz ordynarnie, na siłę, próbują powstrzymać ludzi przed wykorzystywaniem go w zastosowaniach, gdzie oni mają nadzieję ugrać na bardziej wycenianych urządzeniach większą kasę.

A niech sobie ugrywają. Ale już beze mnie. Ech, dlaczego do takich wynalazków nie ma odpowiednika Tomato czy DD-WRT?…

5 thoughts on “I niechaj szlag najjaśniejszy trafi…

  1. Wiesz… ja tu nie będę publicznie demaskował pewnych jednostek, które wyrażały ciężkie zdziwienie faktem, że chciało mi się przepisać ze dwa akapity z jakiejś książki… 😛

    Lubię to

  2. Z opisu (oraz rzutu oka na wątek) wygląda, że problem nie jest po stronie Xeroksa czy jego oprogramowania, tylko po stronie… Microsoft i Windows 7.

    Z ciekawości: co to dokładnie za oprogramowanie (nazwa, wersja)?

    Lubię to

Skomentuj

