Piąteczek z życia krwiopijcy.

– Bry. szpana, dostałam właśnie od państwa notę korygującą z butelkihelki.pl i chciałam spytać…
– Bry, moment – przerwałem damie, może zbyt obcesowo. – Ale to jest inna firma.
– No wiem. Ale dostałam ją od państwa i…
– A z kim mam przyjemność? Bo – „jad mode on” mi się uruchomił tak jakoś samorzutnie – nie pokazało mi się.
– Justyna Rotekopf. Czy ja dodzwoniłam się do fabryczki oranżady Stolzmana?
– Częściowo. To znaczy nie do Stolzmana, ale owszem, to jest fabryczka oranżady – nie wiedzieć czemu, dałem uwieść się jej głosowi. – Kto był podpisany na nocie?
– Danuta Scheisseberg.
– Nikt taki tutaj nie pracuje.
– Jak to nie pracuje? Pan sobie ze mnie żarty robi? Przecież mówił pan, że to JEST fabryczka oranżady.
– Owszem, ale nie Stolzmana, tylko Rosenberga – odparłem. – A proszę mi powiedzieć, skąd pani ma mój numer?
– Z internetu.
– Oooo… – coraz zdziwniej i zdziwniej. – A z jakiej strony?
– No normalnie. FabryczkaRosenberga kropka peel… ahaaaa! Ojej!… Chyba weszłam nie na tą stronę! To ja przepraszam, dzenia!
– Dzenia!

Rozsiadłem się wygodnie, zapaliłem kubańskie cygaro i od godziny czekam na Białego Królika i Szalonego Kapelusznika. No, w ostateczności mogą być białe myszki.

2 thoughts on “Piąteczek z życia krwiopijcy.

  1. Do mnie wydzwaniają jacyś windykatorzy i komornicy szukający pana Rafała, który wcześniej miał ten numer telefonu (pewnie Polkomtel zabrał za niepłacenie rachunków). Z lubością zachęcam ich za kazdym razem do windykowania.

    Lubię to

Skomentuj

