.

… żebym do niej dzwonił, jak jest coś pilnego. To ja do niej, że mail poszedł zgodnie z ustalonymi ustaleniami; od uwag typu „i tak nie odbierasz 3/4 moich telefonów” taktownie się powstrzymując się. To ona do mnie, że nieszczególnie ją to interesuje, jako że nie musi wisieć na mailu. To ja do niej, że współczesne telefony umożliwiają np. podgląd nagłówków w mailu bez konieczności czytania maili, i to samorzutnie. To ona do mnie, że za stara widocznie jest. A ja na to… nic. Jestem kwiatem lotosu na nieruchomej tafli jeziora, ćwiczę kompetencję kata optymalizacji portfolio poprzez milczenie w nadarzających się okazjach.

Owszem, to jest dar
tak roztaczać czar,
ale ja jestem stary, za stary
na takie czary.

Płeć i dane Roberta Szczepańskiego zostały oczywiście zmienione.

Skomentuj

