Wizyta u lekarza.

– To jest poniżające – pani pediatra uśmiechała się tylko ustami. – Proszę sobie wyobrazić. Kilkadziesiąt osób na sympozjum czy prezentacji, wszyscy z tytułami i karierą zawodową. Wszyscy przyjeżdżamy, bo pogłębianie wiedzy, bo poszerzanie kwalifikacji, bo to, bo tamto… I wszyscy na każdej takiej prezentacji prawie się bijemy jak szczeniaki o te naklejki dla dzieci „Dzielny pacjent”. Mam szczęście, że jestem wysoka i silna.
– To nie tylko problem pani branży. Parę-paręnaście lat temu zdarzyło mi się jeździć po różnych konferencjach informatycznych… proszę mi wierzyć, że każdorazowe kompletowanie składu na wyjazd zaczynało się od informacji o hotelu, cateringu i rozdawanych gadżetach.

Odetchnęła z ulgą. A może mam nieaktualne informacje?

8 thoughts on “Wizyta u lekarza.

  1. Jokerem jest umiejscowienie konferencji w okolicach gór 😀 Wtedy na samych prezentacjach nie ma praktycznie nikogo innego poza osobami prezentującymi na danej sesji 😛

    Polubienie

  2. Co tylko świadczy o poziomie konferencji/sympozjów.

    Co oczywiście nie znaczy że jadąc na dobrą i ciekawą merytorycznie konferencję
    nie można się zatroszczyć o przyzwoity wikt i opierunek.
    A nie jak swego czasu korporacja zaklepała mi w Amsterdamie hotel, w którym w zlewie był pająk, a myszy zeżarły mi bezwstydnie ser holenderski który sobie byłem kupiłem 😦

    Polubienie

  3. Yen, bo to Twoja firma robiła i na tym oszczędzała. Konferencje się organizuje przez sponsorów. Jak się mogą zareklamować, to grosza nie szczędzą. :p

    IRem, a podziel się z nami sekretem, w jakiejż to branży takie cuda się zdarzają? :p

    Polubienie

Skomentuj

