Cienki klient poszukiwany.

Nieee, naprawdę nie zaginął mi żaden adwersarz do flejma 🙂 Potrzebuję dosłownie klienta w zasadzie tylko do przekazywania obrazu. Komputronik w ofercie miał jeszcze nie tak dawno Sensilo EX-50, którego jeden egzemplarz bardzo sobie chwalę, ale już nie ma. Pozostałe wymagania:

  • jak najmniejsze wymiary; idealne to podobne do EX-50 – mało miejsca mam, a szafa to już raczej prawie w ogóle nie wchodzi w grę,
  • hardware zdolny udźwignąć ubuntu, ale tu upierał się nie będę, może być coś chudszego, byleby klienta rdp pociągnęło 😉
  • the cheaper the better 🙂
  • brak dvd to zaleta, a nie wada.

Any ideaz?

8 thoughts on “Cienki klient poszukiwany.

  1. Panowie, chcecie mi powiedzieć, że do opisywanych przeze mnie rzeczy wystarczy komp wielkości pendrive’a za cirka ebałt dwie stówki?…

    … cóż, wygląda na to, że nie po raz pierwszy i nie po raz ostatni przespałem jakąś epokę 🙂

    Lubię to

  2. Jak chodzi ci o RDP, to na allegro jest masa terminali z Windowsem CE albo XPe. Celuj oczywiście w coś w miarę nowego aby obyło się bez niespodzianek ;p

    Lubię to

Skomentuj

