9 thoughts on “Pszczoły luzem.

  1. … czyżbyś wrócił do dawnego hobbbbby? 🙂
    Kurrrra bura… skąd Ty człeku masz na to czas, mając dwa małe (no dobra nie takie już małe — a może właśnie w tym tkwi sedno) forki i biznes na głowie?

    Lubię to

  2. @zammer: A ić. Ja mu „wręgi”, a on „Wawel”. Nosz kurde, jak ten kraj ma nie zginąć, skoro facet nie potrafi odgadnąć przynajmniej gatunku sklejanki…

    @Yen: wiesz, przy niedawnej Pierwszej Komunii dałem jednemu młodemu „Dreadnoughta” z MM, a niedawno widziałem, jak kadłub rośnie już w górę. I się mi się przykro zrobiło… To raz. A dwa, że parę razy przyłapałem się ostatnio na bezmyślnym parugodzinnym brauzowaniu i stwierdziłem, że to ma jeszcze mniejszy sens, niż wdychanie butaprenu 🙂

    W zasadzie jestem na przegranej pozycji – czasu nie ma aż tak wiele i mogę tego nie uciągnąć przez lekko licząc 2 lata. Ale podchodzę do tego ambicjonalnie choć wiem, że samej ambicji może nie wystarczyć…

    Lubię to

  3. Bo ten „mój” Wawel jest symboliką Arki Noego, na której miejsce dostali wybrańcy Narodu Polskiego, mający się uratować przed Potopem Zidiocenia.

    Ależ głupotę powyżej palnąłem, sam siebie zadziwiam dziś „z rana”.

    Lubię to

Skomentuj

