5 thoughts on “Z porannej prasóweczki.

  1. Kufa, a ja myślałem, że to w gazecie czytałem, bo na ostatniej stronie pewnego darmowego miejskiego tygodnika często pojawiają się żarty w stylu ŻŻP. No to mamy loopback 😉

    Lubię to

  2. 😀

    Żarty żartami ale mam 3 wielkie wory butelek znalezionych na łące (pojęcia nie mam jak one tam trafiły bo nikt tam nie chodzi, to droga do lasu), nie są potłuczone ale nie będę ich mył zresztą większa połowa nie jest zwrotna. Co z tym zrobić można, to się gdzieś skupuje jeszcze?

    Lubię to

Skomentuj

