Czołem, psychiczni!

Na wypadek, gdyby ktoś się jeszcze dzisiaj nie dowiedział: Wg WHO wegetarianizm to choroba psychiczna. Niosący pokój roślinożercy shaczyli pewnie z wściekłości strony WHO, bo nie mogę zweryfikować tej informacji u źródła, mharharharhar. Skoczył im poziom chlorofilu we krwi? 😛

Ciekawe, jak bardzo WHO straci teraz w oczach roślinożerców gwałtownie status organizacji naukowej, którym do niedawna chętnie podpierano się choćby przy okazji wykreślenia homoseksualizmu [nader flejmogenny link btw. :)] z tejże listy…

20 thoughts on “Czołem, psychiczni!

  1. @3 & 4: a fe, jak trzeba, to żądacie nie wiadomo jakich urlów [choć są tu lepsi specjaliści od tych klocków], a jak nie halo, to nie umiecie wyjść poza insynuacje o puszczaniu plot. Ajjj…

    Polubienie

  2. @torero Problem jest po prostu w tym, że wszystkie źródła prowadzą ostatecznie do rosyjskiego serwisu informacyjnego, który jako źródło linkuje nieistniejący URL (http://www.newsland.ru/news/detail/id/922965/). Google News milczy, zwykłe googlowanie też nie daje zbyt wiele wyników, jedynie polski gównoserwis o wiarygodności na poziomie działu politycznego Gazety Wyborczej (http://zmianynaziemi.pl/wiadomosc/wegetarianizm-zostal-uznany-za-chorobe-psychiczna)

    Polubienie

  3. Na stronie WHO niczego podobnego nie znalazłem, link z artykułu prowadzi do jakichś rosyjskich stron, które też żadnych źródeł nie podają, w Google znajduję albo kopie tego tekstu, albo ludzi stwierdzających, że to bzdura. I nigdzie żadnego konkretu, w jaki niby sposób WHO to stwierdził, gdzie to ogłosiła i kto się pod tym podpisał. Bullshitem śmierdzi na kilometr, ale stada naiwnych powielają na potęgę…

    Polubienie

  4. Tak. (wodzu: przecież w pracy nie prezentujesz swoich poglądów tylko takie za które ci płacą, op może w pracy być lewoskrętny a w domu po katolicku i prawoskrętnie dawać żonie po twarzy (lewaki nie po bożemu biją — z lewej)).

    Btw, nie chce mi się wierzyć że ktokolwiek z was wziął coś takiego na poważnie ;> tzn. na tyle na poważnie że wziął się za sprawdzanie…

    Polubienie

  5. Szkoda, od zawsze wiedziałem że z ludźmi nie jedzącymi mięsa jest coś nie tak – ale ok niech sobie jedzą, tylko niech nie oczekują że zrobię to samo, najbardziej mnie rozpierdalają wojujący jarosze.

    Polubienie

  6. Puśćcie plotę, że naukowcy z CERN ogłosili, że Ziemia jest płaska. Może dzięki temu uda się narazić na szwank ich wiarygodność. 😉

    Z tym że plota o wycofaniu homoseksualizmu z listy chorób drogą głosowania nie została do dziś wycofana i zdaje się że to w ogóle nie plota.

    Polubienie

  7. Ej, ja to słyszałem gdzieś w radiu, jakąś cienką wzmiankę w jakimś dzienniku; nie słuchałem uważnie. Zaśmiałem się pod nosem, ale gotów byłem w to uwierzyć. Po tych międzynarodowych gremiach wszystkiego można się spodziewać.

    @Pecet: nie jeść mięsa można z bardzo wielu powodów, m. in. zdrowotnych lub światopoglądowych (np. buddyści). Mnóstwo ludzi tak robi od wieków i jakoś żyją, więc nic szkodliwego w tym nie ma. Poza tym dalekowschodnia kuchnia wegetariańska jest niesamowicie smaczna. Zakochałem się na zabój, naprawdę.

    Polubienie

  8. Nadaję się do pracy w ogólnopolskim portalu informacyjnym typu Onet czy Gazeta Wyborcza, drodzy Komentatorzy? 🙂

    Iiii, nie takie numery już odchodziły. Wygooglaj sobie co to jest „kopulacyjna wokaliza”, albo pogadaj z kimś o słodzeniu herbaty z cukrem (herp derp cytrynian glinu)

    Polubienie

Skomentuj

