2 thoughts on “Czytanka na wieczór.

  1. Włosi osądzili lub osądzą tylu ludzi, że kiedy trafili na piłkarza, który odmówił przyjęcia 200 tys. euro łapówki (podwoiłaby jego roczne pobory), został on wynagrodzony powołaniem do reprezentacji kraju

    Ja też odmówiłem przyjęcia gigantycznej łapówki i co? Nikt mnie nie pogłaskał nawet 😦

    Polubienie

  2. Bezsprzecznie to tylko moja subiektywna opinia, ale nie wiedzieć czemu mam wrażenie, że pretensje o niepogłaskanie zamieszczasz pod niewłaściwym adresem 😛

    Spokojny sen sobie kupiłeś, nie marudź. To jest warte każdych pieniędzy tego świata.

    Polubienie

Skomentuj

