12 thoughts on “Nie ogryźli kości, nie dopili wina…

  1. Który to? Czajna czy Dexter?
    Nie rozumiem linki albo rozumiem ją źle. Wg Ciebie, kimkolwiek jesteś, pisanie o czymkolwiek pesymistycznie jest dowodem jakiejś aberracji? Bo nie linkuję do Polski [którą to reakcję linkiem od biedy mógłbym pojąć, niekoniecznie zrozumieć], tylko do kraju w zasadzie mi obcego. Chcąc zasiadać w gronie poklepujących się mam udawać, że pewnych rzeczy nie ma i że jest super, jest super, więc o co ci chodzi? A może pisanie w tonie dramatycznym jest w niektórych światach rezerwowane tylko dla groźby państwa wyznaniowego i pogromu homoseksualistów, żeby można było zachować darcie szat dla antymarszów z okazji 11 listopada? 🙂

    Lubię to

  2. Tfu, Czajna oczywiście 😉

    Link to tylko taka złośliwostka, nie doszukuj się głębszych sensów stojących za jego wrzuceniem. 😉 A jeśli chodzi o sam felieton Michalskiego to przecież nie będę robił jego egzegezy. 😉

    Lubię to

  3. Złośliwostka OKDP, prawdę rzekłszy – i to nie dlatego, żebym strzelił focha i się uchylał, tylko dlatego, że primo wierzę, że historię tworzą jednostki, a nie ciemna masa elektoralna, ergo wpływ na bieg świata w głosowaniu jest co prawda zerowy, ale za to dużo większy na innych polach [co średnio uzasadnia moje rzekome poglądy o „wdupczeniu”], a secundo – z racji swojego miejsca w życiu oskarżanie mnie o pesymizm jest z definicji nie na miejscu; gdybym choć chwilę czuł się pesymistą, poszedłbym na etat.

    Lubię to

  4. No toć mówiłem, żeby się nie doszukiwać w tym głębszych sensów. 😉 Czytałem wczoraj, spodobało mi się, a ta notka, z racji pewnej swej poetyki, wydała mi się dobrą okazją do podrzucenia odnośnika. 🙂

    Lubię to

  5. Za rzadko piszesz, więc wypróbuję to na Cichym 😀 Zaraz gdy tylko zapoda jakiś pean na cześć PO, wrzucę Mu link z reportażem o corocznym festiwalu klaunów w Normandii, i będę obserwował rozwój wydarzeń 🙂

    Lubię to

  6. U mnie już też. Nie wiem, co się stało.

    Co do notki – nie bardzo rozumiem do czego pije… Przyznaję bez bicia, że nie oglądam TV – może to dlatego. Co zaś do felietonu – czy nie macie wrażenia, że autor sam jest dokładnie taki, jak ci, o których pisze? Smutny, zdesperowany i mentalnie wydupczony. Przynajmniej w tym konkretnym artykule. Ogólnie go nie znam, czytałem może raz, kiedy ktoś coś gdzieś podlinkował.

    Lubię to

  7. Drax, no przecież. Cezi dokładnie taki jest, przestraszony, zalękniony, nierozumiejący świata w którym żyje. Czyste projekcje.

    Kuknij sobie co mówił 15 lat temu kiedy jeszcze był po drugiej stronie barykady (później zrobił woltę ale Cezi nadal uważa się za konserwatystę, po prostu wcześniej źle rozumiał konserwatyzm twierdzi 😉 ).

    http://vimeo.com/24040888

    Lubię to

Skomentuj

