8 thoughts on “Z zamyśleń porannych.

  1. Chyba nie zwizualizowałeś sobie tej notki 🙂 Zresztą… nieważne. Miało być „śmiesznie”, wyszło jak zwykle 😉 Słowo kluczowe: mydło 🙂

    A poważnie… hm, w zasadzie miałem nie podejmować tematu na poważnie. Ale poważnie: nie, nie nespa.

    Polubienie

  2. Co jednakowoż primo i tak sprowadza nas w niebezpieczne okolice postawionej przez Ciebie tezy [aczkolwiek z wmawianymi mi wnioskami nie mogę, jak wspomniałem, się zgodzić], secundo nadaje nowy wymiar starożytnemu ludowemu porzekadłu „jak masz miękkie serce, musisz mieć twardą d*” 🙂

    Polubienie

  3. z wmawianymi mi wnioskami nie mogę, jak wspomniałem, się zgodzić

    I na tym poprzestańmy, skoro obaj wiemy, gdzie by nas zaprowadziło drążenie tego tematu. 😉

    nadaje nowy wymiar starożytnemu ludowemu porzekadłu „jak masz miękkie serce, musisz mieć twardą d*”

    Khem, khem. Cóż Ty masz za myśli? 😛

    Polubienie

Skomentuj

