7 thoughts on “Piosenka wiosenna.

  1. Ostatnio w trójkowej Akademii Rozrywki puścili tę piosenkę śpiewaną przez Poniedzielskiego i Andrusa. Dodatkowy smaczek jest taki, że przecież Andrzej Poniedzielski jest „logiem jesieni”. 🙂 Niestety nie mam jak podlinkować tego brawurowego wykonania.

    Polubienie

  2. Pamiętam jak wiosną zapowiadał jakiś monolog Poniedzielskiego zdaje się Bałtroczyk. Padłem i musiałem z pokorą przyznać mu rację. To było coś w deseń (poniższe piszę z głowy, czyli z niczego – to też z Bałtroczyka):

    Wiosna. Pola się zielenią, na drzewach pojawiają kwiaty, trawa aż prosi się by rozłożyć koc w parku i słuchać śpiewu ptaków… A tu nagle, pojawia się ten człowiek. I odbiorca momentalnie przypomina sobie, że jest na świecie jeszcze taka pora roku, jak JESIEŃ. Przed Państwem Andrzej Poniedzielski!

    Piosenki chyba nie słyszałem w takim wykonaniu, albo nie pamiętam… Wiem, że ktoś nawet mówił (jeju jak to dawno było, nawet nie wiem, czy w TV czy mój znajomy jakiś), że ta piosenka jest bardziej jesienna od samego Poniedzielskiego. 🙂

    Polubienie

Skomentuj

