Marketing metodologii Agile.

… i wie pan, powiem teraz panu najważniejszą zaletę naszego programu. Proszę sobie wyobrazić, że on nigdy nie będzie skończony! Do tego stopnia, że nawet nasz programista nie ma bladego pojęcia, jak ten program będzie wyglądał za miesiąc!

Wpis ten ma w założeniu uzasadniać istnienie profesji wykwalifikowanego specjalisty ds. marketingu. Choć gościowi trzeba uczciwie przyznać, że faktycznie wspomniał później o doszywaniu programu na miarę klienta.

6 thoughts on “Marketing metodologii Agile.

  1. Dalej istnieje niewielka szansa ze mogl to byc moj przelozny bo mimo wszystko jakiegos crma mamy ;). Najgorsze jest jak sie potem taki czasami zapedzi na spotkaniu i nie naopowiada jak to program kawy nie parzy albo sniadania nie przygotowuje…

    Polubienie

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s