5 thoughts on “Alternatywne stany estetyczne.

  1. Opinię o blondynce Ci posłałem via jabber, a tu tylko skomentuję nazwę, którą panny sobie wymyśliły.
    WIA GRA – powala prostotą prowokacji. 🙂

    Polubienie

  2. Panny? Mi to wygląda na czysty girlsband robiony dokładnie pod potrzeby rynku, tak jak swego czasu efemeryczne Desu, i na bezemocjonalną robotę marketoidów. Ale może ich takimi ocenami krzywdzę – anyway, nasze produkcje tego typu to jednak kilka klas niżej.

    Polubienie

  3. No tak wygląda.
    Z bezceremonialnych robót marketoidów to kiedyś żona zwróciła moją uwagę na germański zespół Tokio Hotel. To było coś – ja zwyczajnie zacząłem tym dzieciakom (bo to jacyś nastoletni chłopcy byli) współczuć.

    Polubienie

  4. Ejże, ale Desu to chiba nie był wytwór marketingowy – za szybko zniknął z rynku, choćby z tego powodu.
    Co do Tokio to częściowo też nie, bo te maluchy coś tam razem wspólnie robili, po prostu ktoś zwąchał kasę i się nimi zajął. Więc bojsbend to to IMO nie jest ale wytwór marketingu – tak.

    Polubienie

Skomentuj

