Teoria zbiorów rozłącznych – marketingowcom z Warki dedykowana.

Reklama, którą można streścić z grubsza tak: 50% Polaków próbowało Warki, 50% Polaków kibicuje reprezentacji, ergo 50% Polaków chciałoby pojechać na Mundial.

* * *

Dawno temu obiła mi się o uszy następująca historyjka:

Jak podał PAP, wg najnowszych sondaży 2/3 Polaków jest uczciwych, 2/3 Polaków jest inteligentnych i 2/3 Polaków należy bądź chce należeć do PZPR.

Władza utajniła jednak pogłębioną analizę raportu. A mówi ona, że:

  • 1/3 Polaków należy do PZPR i jest inteligentna, ale niekoniecznie jest uczciwa,
  • 1/3 Polaków należy do PZPR i jest uczciwa, ale głupia,
  • 1/3 Polaków jest uczciwa i inteligentna zarazem, ale nie chce mieć nic wspólnego z PZPR.

* * *

A piwo swoją drogą niezgorsze, ale reklama głupia jak but.

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Google

Komentujesz korzystając z konta Google. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj /  Zmień )

Połączenie z %s