Mentalne dresiastwo na Allegro.

Kupiłem młynek do kawy. Kasa poszła w poniedziałek. Młynek przyszedł wczoraj. Do dzisiaj nie mam komentarza. SuperSprzedawca (TM) czeka na mój komentarz czy w łaskawości swojej zapomnieć raczył? Nie żeby mi to specjalnie przeszkadzało, w Allegro geszeftu nie prowadzę, ale czasem mam wrażenie, że w multiwersum jestem ostatnim przedstawicielem homo sapiens, któremu Zależy. Ogólnie.

13 myśli w temacie “Mentalne dresiastwo na Allegro.

  1. Hmm najlepszym komentarzem jest brak komentarza. Jakby było coś nie tak, wtedy można byłoby napisać, że coś jest nie tak. Przecież nie idzie się od razu do kierownika zmiany z pochwałą, gdy ekspedientka sprzeda mi marchewkę, którą chciałem. Wystarczy, że powiem jej dziękuję. Za to jakby z premedytacją wciskała mi zgnitą, to od razu bym się udał, gdzie trzeba.

    Polubienie

  2. Sranonim, kurde. ;/ Mogłoby brać nicka z joggera, jak nic się nie wpisze – toć linka zna!
    Btw. Głupio napisałem. Sens ma to niezależnie od tego, czy się zastanowisz, czy nie. Jak się zastanowisz, to go zauważysz. 😉

    Polubienie

  3. Sabat: w realu ludzie raczej nie patrzą krzywo, jeśli warzywniak nie ma pozytywów. Na Allegro – owszem.

    Wodzu: nie, to wypacza system. Jeśli pieniądze dojdą, powinien dać mi pozytywa i już, ja się wywiązałem.

    Polubienie

  4. Niezupełnie. Możesz nie odebrać przesyłki, wystawić oszczerczy negatywny komentarz itp. Wśród kupujących procentowy udział bydła jest większy, niż wśrod sprzedawców (oni bardziej dbają o swój wizerunek), więc ci drudzy w ten sposób się chronią – jak się zastanowisz, to przyznasz rację. Taka strategia minimalizuje sprzedawcy przegraną.

    Polubienie

  5. To porównanie właśnie było po to, aby pokazać, że pozytywne komentarze w takim wymiarze w jakim są teraz na Allegro są beznadziejne.

    Wodzu: tak myślę, myślę i jakoś nie mogę Ci przyznać racji. Obowiązkiem sprzedającego jest wydanie towaru, obowiązkiem kupującego jest zapłata za niego i odebranie. Skoro sprzedający dostał kasę i wysłał towar, to na co jeszcze ma czekać? Co innego, gdyby była to przesyłka za pobraniem.

    Polubienie

  6. Sabat: zakładasz, że kupujący jest normalny. Ale tam z dużym prawdopodobieństwem można przyjąć, że nie jest – to nie moje osobiste widzimisię, tylko opinia tych, którzy tam dużo sprzedają. Niewystawianie mu komentarza, nim on tego nie zrobi, mobilizuje go do napisania pozytywnej opinii. Ot, co. To po prostu technika pozwalająca lepiej dbać o własny wizerunek w środowisku, gdzie obrzucić kogoś błotem jest bardzo łatwo, a ściera się je dużo trudniej…

    Polubienie

  7. Tutaj masz rację, że jest to pewna mobilizacja, ale przecież koleś tak czy tak może Cię obrzucić błotem, czy Ty mu wystawisz pierwszy komentarz, czy on Tobie to dla mnie nie ma różnicy, bo jak ktoś chce zrobić bydło, to je zrobi. Zresztą nie udzielam się tam za bardzo, więc też nie będę zbytnio drążył tego problemu.

    Polubienie

  8. Ostatnio (czyt. miesiąc temu) też coś kupowałam i komentarzy za dwie aukcje od tej samej osoby nie doczekałam się do dnia dzisiejszego, mimo iż ja swoje wystawiłam, a po tygodniu napisałam grzecznego maila z, w którym wyraźnie napisałam, że MÓJ komentarz do aukcji jest już wystawiony i czekam na odpowiedź.
    Oczywiście, to też jest SuperSprzedawca. Jakże by inaczej. :/

    Polubienie

  9. 1. Skoro kasa wpłynęła to sprzedający ma obowiązek wystawić komentarz. Wystawia za poprawnie wypełniony obowiązek kupującego a nie za jego komentarz. Jeśli dostanie negatywa to niech go skomentuje odpowiedzią.
    2. Ja przestaję wystawiać komentarze dla SS jako pierwszy. Zbyt wiele aukcji z nimi pozostało nieskomentowanych do dziś.

    Polubienie

  10. Właśnie się dowiedziałem, że:
    "Dzień dobry.
    Wystawienie komentarza nie jest obowiązkiem żadnej ze stron biorącej udział w transakcji.
    Mamy dziennie tyle transakcji, że niemożliwością byłoby wystawienie komentarzy wszystkim kupującym.
    Niemniej jednak bardzo możliwe że dzisiaj wystawię komentarz.

    Pozdrawiam
    Dariusz Wydryszek

    ELTEC
    Andrzejowska 3/14
    02-312 Warszawa
    tel. 022 659 53 38
    tel. 022 883 14 35
    mobile +48 880 701 163
    http://www.eltec.pl"

    Już wiem u kogo nie kupować.

    Polubienie

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Google

Komentujesz korzystając z konta Google. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj /  Zmień )

Połączenie z %s